Menu Zamknij

Jesteśmy firmą z Krakowa, oferującą swoim klientom zdalne usługi asystenckie. Na co dzień wspieramy naszych klientów w zadaniach m.in. z zakresu obsługi administracyjnej i księgowo-kadrowej, rekrutacji czy zbierania informacji w sieci. Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem, otwartym na szybki rozwój. Naszą misją jest pomoc przedsiębiorcom w odzyskaniu ich wolnego czasu. Jedni przeznaczają go na odpoczynek i czas dla rodziny, inni – mogą dzięki temu skupić się na szybszym rozwoju swoich biznesów.

Obecnie poszukujemy idealnego/ej kandydata/tki na stanowisko:

Junior Remote Assistant

Jeśli chcesz pracować zdalnie – u nas masz taką możliwość.
Nie szukamy osoby, która „chce sobie dorobić”.
Na początek mamy do oddania 30h zadań miesięcznie, ale docelowo chcielibyśmy znaleźć osobę,
która będzie z nami pracowała na pełen etat i w pełni zaangażuje się w dalszy rozwój firmy.

Szukamy osoby, która:
– posiada status studenta lub ma własną działalność gospodarczą
– zna język angielski na poziomie min. B2 – w mowie i piśmie
– posiada bardzo dobrą znajomość pakietów biurowych MSOffice i Google Docs
– jest ambitna i chętna do nauki
– posiada doskonałą umiejętność organizacji pracy własnej
– jest komunikatywna, samodzielna i dokładna
– nie szuka wymówek
– potrafi współpracować w zespole
– ma odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
– nie boi się telefonu i jak trzeba gdzieś zadzwonić, to dzwoni

Do Twoich zdań będzie należało m.in.:
– przygotowywanie raportów w arkuszach kalkulacyjnych
– kontakt z księgowością naszych klientów
– przygotowywanie ofert wg podanych wytycznych
– research w sieci i przygotowywanie na ich podstawie zestawień dla naszych kontrahentów
– wspieranie procesu rekrutacji zarówno do naszego zespołu jak i do zespołów naszych klientów
– tworzenie baz danych wg wytycznych
– umawianie spotkań, rezerwacja hoteli, restauracji, biletów
– przygotowywanie treści do social mediów
oraz wiele, wiele innych

Mile widziane, ale nie konieczne:
– doświadczenie w pracy na stanowisku asystentki (stacjonarnie lub zdalnie)
– znajomość obsługi Adobe Photoshop, Illustrator lub Corel (ale Canva wystarczy :))
– zmysł artystyczny
– lekkie pióro, umiejętność tworzenia treści do social mediów

Od siebie dajemy:
– możliwość pracy całkowicie zdalnie (ale możesz też wpadać do naszego biura na kawę i pogaduchy :))
– pracę pełną wyzwań i możliwości rozwoju
– elastyczne godziny pracy
– stałe wsparcie merytoryczne i przyjazną atmosferę
– stawkę godzinową w przedziale 15,00-19,00 zł brutto (zależną od umiejętności i efektów pracy)

Rekrutujemy w 4 krokach:
1. Nie chcemy przeglądać CV :). Liczą się Twoje umiejętności, zaangażowanie i zdolność do znajdowania sprytnych rozwiązań, dlatego jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wypełnij formularz – na tym etapie zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi osobami

2. Jeśli otrzymasz od nas telefon, to gratulujemy – jesteś jedną z niewielu osób, które przeszły pierwszy etap! Następnie:

  • otrzymasz od nas proste zadanie mające sprawdzić Twoją umiejętność wyszukiwania informacji w sieci
  • zaprosimy Cię na krótką videokonferencję, która będzie miała na celu sprawdzić Twój język angielski

3. Jeśli z poprzednimi zadaniami pójdzie Ci dobrze (wierzymy, że tak będzie!) – ostatnia część to weryfikacja Twojej umiejętności pracy pod presją czasu – ale bez stresu, rozwiązanie go poprawnie nie jest warunkiem koniecznym

4. Ostatnim etapem jest podpisanie z nami umowy.

Podejmujesz się wyzwania? Czekamy na Twoje zgłoszenie!

VAssistance logo negatyw

Świadczymy zdalne usługi asystenckie na najwyższym poziomie. Pomagamy zarówno zapracowanym przedsiębiorcom, freelancerom jak i specjalistom. Tworzymy zespół młodych, ambitnych osób, które pracują zarówno zdalnie, jak i z naszego biura w centrum Krakowa.

POLUB NAS NA FACEBOKU