Menu Zamknij

W czym możemy pomóc

research

research informacji

tworzenie list potencjalnych klientów, zbliżających się wydarzeń branżowych, wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert w sieci, analiza i monitoring konkurencji

zarządzanie dokumentami

zarządzanie dokumentami

generowanie faktur sprzedażowych, katalogowanie i archiwizacja faktur zakupowych, kontakt z biurem rachunkowym, przygotowywanie podstawowych pism urzędowych

porządkowanie skrzynki mailowej/ważnych plików

ustawianie filtrów, etykiet wg wytycznych ustalonych z klientem, odpowiadanie na wiadomości, usuwanie spamu, archiwizacja ważnych plików

copywriting

copywriting

pisanie artykułów, przygotowywanie treści na bloga, korekta tekstów, tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych

obsługa stron www

aktualizacja wtyczek na WordPressie, tworzenie backup’ów strony, aktualizacja obecnych i publikacja nowych treści, uzupełnianie metatagów

podstawy SEO

dodawanie do strony metaopisów, parametrów alt, tagów, nagłówków, edycja treści na stronie pod kątem słów kluczowych

przygotowywanie newsletterów

tworzenie treści, ustawianie wysyłki maili za pomocą autorespondera

zarządzanie bazą CRM

dodawanie kontrahentów do bazy, aktualizowanie bazy wg wytycznych klienta, tworzenie i edycja szablonów, przygotowywanie i edycja raportów

zarządzanie kalendarzem

dodawanie spotkań, ważnych dat, przypominanie o zbliżających się terminach

tworzenie raportów

praca z arkuszami kalkulacyjnymi

przygotowywanie raportów, tworzenie zestawień, kalkulacji

zamówienia do biura

bieżąca obsługa zamówień

zamawianie materiałów do biura, artykułów spożywczych, materiałów biurowych, wizytówek, innych materiałów marketingowych

rekrutacja

rekrutacja pracowników

przygotowanie treści ogłoszenia i jego publikacja w sieci, segregacja otrzymanych CV, wybór najlepszych kandydatów i umówienie ich na spotkania

przepisywanie danych/transkrypcje

sporządzanie wersji cyfrowych notatek odręcznych, sporządzanie baz kontaktów z danych z wizytówek, transkrypcja nagrań audio i video

organizacja spotkań

organizacja spotkań biznesowych/rezerwacje

research miejsca na spotkanie, rezerwacja stolika w restauracji, sali na szkolenie, organizacja cateringu, rezerwacja hotelu, kontakt z uczestnikami wydarzenia

tworzenie prezentacji

stworzenie prezentacji wg wytycznych, uzupełnienie prezentacji o nowe informacje, przygotowanie oprawy wizualnej

prowadzenie social mediów

prowadzenie profili w social mediach

przygotowanie i zaplanowanie treści postów na Facebooka, LinkedIn, Instagrama, wyszukanie zdjęć stockowych odpowiednich do treści, tworzenie prostych grafik i infografik

prywatny concierge

organizacja wyjazdów wypoczynkowych, biletów do kina, rezerwacja stolika w restauracji, zamówienie kwiatów, prezentów na święta, urodziny, specjalne okazje, przypominanie o ważnych wydarzeniach

inne

ciągle się uczymy, dlatego powiedz nam czego potrzebujesz lub jakie zadania wykonujesz regularnie, a postaramy się je zrealizować za Ciebie

Możesz też pobrać ofertę w formie pliku PDF – KLIKNIJ TUTAJ

agencja wirtualnych asystentek

Agencja Wirtualnych Asystentek VAssistance

Świadczymy zdalne usługi asystenckie na najwyższym poziomie. Pomagamy zarówno zapracowanym przedsiębiorcom, freelancerom jak i specjalistom. Tworzymy zespół młodych, ambitnych osób, które pracują zdalnie na terenie całej Polski.

POLUB NAS NA FACEBOKU