Menu Zamknij
Przekuwamy Twój czas w efekty
Przekuwamy Twój czas w efekty

Wybierz pakiet godzin pomocy Asystenta

Wirtualny Asystent / Virtual Office Manager:

Zajmij się swoją pracą, na której znasz się najlepiej, a nam oddeleguj resztę zadań biurowych.

tworzenie list potencjalnych klientów, zbliżających się wydarzeń branżowych, wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert w sieci, analiza i monitoring konkurencji

ustawianie filtrów, etykiet według wytycznych ustalonych z klientem, odpowiadanie na wiadomości, obsługa mailowa kontrahentów, usuwanie spamu, archiwizacja ważnych plików

dodawanie kontrahentów do bazy, aktualizowanie bazy według wytycznych klienta, tworzenie i edycja szablonów, przygotowywanie i edycja raportów

dodawanie spotkań, ważnych dat, przypominanie o zbliżających się terminach

zamawianie materiałów do biura, artykułów spożywczych, wizytówek, innych materiałów marketingowych

przygotowanie treści ogłoszenia
i jego publikacja w sieci, segregacja otrzymanych CV, wybór najlepszych kandydatów i umówienie ich
na spotkania

research miejsca na spotkanie, rezerwacja stolika w restauracji,
sali na szkolenie, organizacja cateringu dla uczestników spotkania, rezerwacja hotelu, kontakt z uczestnikami organizowanego wydarzenia

stworzenie prezentacji według wytycznych, uzupełnienie prezentacji o nowe informacje, przygotowanie oprawy wizualnej

organizacja wyjazdów wypoczynkowych, biletów do kina, rezerwacja stolika w restauracji, zamówienie kwiatów, prezentów 
na święta, urodziny, specjalne okazje, przypominanie o ważnych wydarzeniach

Wirtualny Asystent / Virtual Office Manager:

Zajmij się swoją pracą, na której znasz się najlepiej, a nam oddeleguj resztę zadań biurowych.

tworzenie list potencjalnych klientów, zbliżających się wydarzeń branżowych, wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert
w sieci, analiza i monitoring konkurencji

ustawianie filtrów, etykiet według wytycznych ustalonych z klientem, odpowiadanie
na wiadomości, obsługa mailowa kontrahentów, usuwanie spamu, archiwizacja ważnych plików

dodawanie kontrahentów do bazy, aktualizowanie bazy według wytycznych klienta, tworzenie i edycja szablonów, przygotowywanie i edycja raportów

dodawanie spotkań, ważnych dat, przypominanie
o zbliżających się terminach

zamawianie materiałów
do biura, artykułów spożywczych, materiałów biurowych, wizytówek, innych materiałów marketingowych

przygotowanie treści ogłoszenia i jego publikacja
w sieci, segregacja otrzymanych CV, wybór najlepszych kandydatów
i umówienie ich na spotkania

research miejsca na spotkanie, rezerwacja stolika w restauracji, sali na szkolenie, organizacja cateringu dla uczestników spotkania, rezerwacja hotelu, kontakt z uczestnikami organizowanego wydarzenia

stworzenie prezentacji według wytycznych, uzupełnienie prezentacji o nowe informacje, przygotowanie oprawy wizualnej

organizacja wyjazdów wypoczynkowych, biletów
do kina, rezerwacja stolika
w restauracji, zamówienie kwiatów, prezentów na święta, urodziny, specjalne okazje, przypominanie o ważnych wydarzeniach

Skorzystaj z 1 godziny próbnej za darmo

Wybierz pakiet godzin i oddeleguj nam zadania:

PAKIET NA START

10 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

900 zł

PAKIET STANDARD

20 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY

1700 zł

PAKIET PREMIUM

30 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

2400 zł

W przypadku obsługi asystenckiej w j.angielskim stawka jest wyższa o 20 zł/h netto.

Podane kwoty są cenami netto. Wystawiamy faktury z VAT. Czas na wykorzystanie godzin to 3 miesiące.
Każdy z pakietów obejmuje 1 godzinę spotkania wdrożeniowego bezpłatnie. Naliczany czas jest czasem rzeczywistym przepracowanym przez Asystenta (15 minut pracy nad zadaniem to 15 minut zrealizowane w ramach Twojego pakietu).

PAKIET NA START

10 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

900 zł

PAKIET STANDARD

20 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY

1700 zł

PAKIET PREMIUM

30 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

2400 zł

W przypadku obsługi asystenckiej w j.angielskim stawka jest wyższa o 20 zł/h netto.

Podane kwoty są cenami netto. Wystawiamy faktury z VAT. Czas na wykorzystanie godzin to 3 miesiące.
Każdy z pakietów obejmuje 1 godzinę spotkania wdrożeniowego bezpłatnie. Naliczany czas jest czasem rzeczywistym przepracowanym przez Asystenta (15 minut pracy nad zadaniem to 15 minut zrealizowane w ramach Twojego pakietu).

Potrzebujesz specjalistycznych usług

dla swojego biznesu?

Nasi Wirtualni Asystenci to zespół specjalistów, który pomoże Ci w pracach biurowych,
a także w zadaniach specjalnych.

Potrzebujesz specjalistycznych usług dla swojego biznesu?

Nasi Wirtualni Asystenci to zespół specjalistów, który pomoże Ci w pracach biurowych, a także w zadaniach specjalnych.

Pomoc księgowo-kadrowa

Przestań martwić się o terminy i poprawność wysyłanych dokumentów. Nasi Asystenci odciążą Cię w sprawach księgowo-kadrowych.

wystawianie faktur sprzedażowych, porządkowanie i archiwizacja faktur kosztowych, kontakt z biurem rachunkowym, weryfikacja kwot faktur kosztowych wpływających do spółki
przygotowywanie arkuszy z wynagrodzeniami pracowników i wyliczanie kwot na podstawie formy zatrudnienia, rozliczanie bonusów pracowniczych i premii dla zespołów, weryfikacja poprawności faktur otrzymanych od kontraktorów na B2B
tworzenie zestawień finansowych i analiz, kalkulacji przychodów i kosztów firmy, przygotowywanie analizy należności od kontrahentów, nadzór nad budżetami poszczególnych działów w firmie, przygotowywanie raportów czasu pracy pracowników
ustawianie przelewów wynagrodzeń i płatności za faktury kosztowe
uzupełnianie wzorów umów dla pracowników, obsługa benefitów pozapłacowych (karty Multisport, ubezpieczenia grupowe i medyczne), porządkowanie i archiwizacja cyfrowych umów i dokumentów kadrowych

Pomoc księgowo-kadrowa

Przestań martwić się o terminy i poprawność wysyłanych dokumentów. Nasi Asystenci odciążą Cię w sprawach księgowo-kadrowych.

wystawianie faktur sprzedażowych, porządkowanie i archiwizacja faktur kosztowych, kontakt z biurem rachunkowym, weryfikacja kwot faktur kosztowych wpływających do spółki

przygotowywanie arkuszy
z wynagrodzeniami pracowników i wyliczanie kwot na podstawie formy zatrudnienia, rozliczanie bonusów pracowniczych
i premii dla zespołów, weryfikacja poprawności 
faktur otrzymanych
od kontraktorów na B2B

tworzenie zestawień finasowych i analiz, kalkulacji przychodów i kosztów firmy, przygotowywanie analizy należności od kontrahentów, nadzór nad budżetami poszczególnych działów
w firmie, przygotowywanie raportów czasu pracy pracowników

uzupełnianie wzorów umów dla pracowników, obsługa benefitów pozapłacowych (karty Multisport, ubezpieczenia grupowe
i medyczne), porządkowanie
i archiwizacja cyfrowych umów i dokumentów kadrowych

PAKIET MAŁA FIRMA

10 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

1200 zł

PAKIET FIRMA

20 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY

2300 zł

PAKIET FIRMA PLUS

30 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

3300 zł

W przypadku obsługi asystenckiej w j.angielskim stawka jest wyższa o 20 zł/h netto.

Podane kwoty są cenami netto. Wystawiamy faktury z VAT. Czas na wykorzystanie godzin to 3 miesiące.
Każdy z pakietów obejmuje 1 godzinę spotkania wdrożeniowego bezpłatnie. Naliczany czas jest czasem rzeczywistym przepracowanym przez Asystenta (15 minut pracy nad zadaniem to 15 minut zrealizowane w ramach Twojego pakietu).

PAKIET MAŁA FIRMA

10 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

1200 zł

PAKIET FIRMA

20 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY

2300 zł

PAKIET FIRMA PLUS

30 godzin

do wykorzystania w 3 miesiące

3300 zł

W przypadku obsługi asystenckiej w j.angielskim stawka jest wyższa o 20 zł/h netto.

Podane kwoty są cenami netto. Wystawiamy faktury z VAT. Czas na wykorzystanie godzin to 3 miesiące.
Każdy z pakietów obejmuje 1 godzinę spotkania wdrożeniowego bezpłatnie. Naliczany czas jest czasem rzeczywistym przepracowanym przez Asystenta (15 minut pracy nad zadaniem to 15 minut zrealizowane w ramach Twojego pakietu).

Usługi marketingowe

Uniknij frustracji przy poszukiwaniu copywritera lub specjalisty od obsługi newslettera.
Skorzystaj z pomocy osób sprawdzonych przez nas. Zamów usługi.

od zaplanowania kampanii sprzedażowej po jej realizację
założenie konta w MailerLite i jego obsługa, przygotowanie content planu kampanii mailingowych, tworzenie treści wysyłanych maili
przygotowanie strony do pobrania lead magnet, przygotowanie strony z ofertą OneTimeOffer, napisanie i zaplanowanie sekwencji maili, stworzenie strony sprzedażowej, integracja i ustawienia w sklepie WooCommerce oraz MailerLite
od stworzenia content planu, przez przygotowanie i zaplanowanie treści postów na Facebooka, LinkedIn, Instagrama, wyszukanie zdjęć stockowych odpowiednich do treści, stworzenie prostych grafik i infografik, po zaplanowanie publikacji w odpowiednich mediach
pisanie artykułów, przygotowywanie treści na bloga, tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych

Usługi marketingowe

Uniknij frustracji przy poszukiwaniu copywritera lub specjalisty od obsługi newslettera. Skorzystaj z pomocy osób sprawdzonych przez nas. Zamów usługi.
od zaplanowania kampanii sprzedażowej po jej realizację
założenie konta w MailerLite i jego obsługa, przygotowanie content planu kampanii mailingowych, tworzenie treści wysyłanych maili
przygotowanie strony do pobrania lead magnet, przygotowanie strony z ofertą OneTimeOffer, napisanie i zaplanowanie sekwencji maili, stworzenie strony sprzedażowej, integracja i ustawienia w sklepie WooCommerce oraz MailerLite
od stworzenia content planu, przez przygotowanie i zaplanowanie treści postów na Facebooka, LinkedIn, Instagrama, wyszukanie zdjęć stockowych odpowiednich do treści, stworzenie prostych grafik i infografik, po zaplanowanie publikacji w odpowiednich mediach
pisanie artykułów, przygotowywanie treści na bloga, tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych

SOCIAL MEDIA

Abonament miesięczny
lub w formie pakietów godzinowych

od 500 zł

MARKETING ONLINE

Abonament miesięczny
lub w formie pakietów godzinowych

od 800 zł

COPYWRITING / KOREKTA

W formie pakietów godzinowych
lub rozliczenie za znaki ze spacjami

od 50 zł

SOCIAL MEDIA

Abonament miesięczny
lub w formie pakietów godzinowych

od 500 zł

MARKETING ONLINE

Abonament miesięczny
lub w formie pakietów godzinowych

od 800 zł

COPYWRITING / KOREKTA

W formie pakietów godzinowych
lub rozliczenie za znaki ze spacjami

od 50 zł

Napisz do nas, aby uzyskać wsparcie księgowo-kadrowe lub zamówić usługi marketingowe.

Jeśli nie jesteś pewien, ile godzin miesięcznie będzie Ci potrzebne, skontaktuj się z nami.
Wspólnie ustalimy, jakie zadania możesz nam przekazać i ile czasu zajmie nam ich wykonanie.

Napisz do nas, aby uzyskać wsparcie księgowo-kadrowe lub zamówić usługi marketingowe.

Jeśli nie jesteś pewien, ile godzin miesięcznie będzie Ci potrzebne, skontaktuj się z nami.
Wspólnie ustalimy, jakie zadania możesz nam przekazać i ile czasu zajmie nam ich wykonanie.

Chcesz ofertę prosto na swoją skrzynkę mailową?

Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz:

Zatrudnij Wirtualnego Asystenta i oszczędzaj czas oraz pieniądze

Zobacz, jaka jest różnica kosztów pomiędzy zatrudnieniem a współpracą z Asystentem:

KOSZTY MIESIĘCZNE

Razem miesięcznie:

Pracownik etatowy

4204.75 zł

Wirtualny Asystent

od 900 zł

KOSZTY JEDNORAZOWE

Razem jednorazowo:

Pracownik etatowy

3000 – 13000 zł

Wirtualny Asystent

0 zł

Zobacz, jaka jest różnica kosztów pomiędzy zatrudnieniem a współpracą z Asystentem:

Nie czekaj, aż ilość obowiązków Cię przytłoczy

Zamów pakiet współpracy z Wirtualnym Asystentem.
W godzinę okiełznamy Twoje piętrzące się zadania i poczujesz ulgę.
Nie musisz dłużej męczyć się z obowiązkami.
Oddeleguj je nam.

VAssistance Zdalne Usługi Asystenckie Świadczymy zdalne usługi asystenckie na najwyższym poziomie. Pomagamy zarówno zapracowanym przedsiębiorcom, freelancerom jak i specjalistom. Tworzymy zespół młodych, ambitnych osób, które pracują zdalnie na terenie całej Polski.

POLUB NAS NA FACEBOKU

MAMAO SP. Z O.O.
ul. Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice

Sąd Rejonowy dla Katowic-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000708012, REGON 368953048, NIP 6762541200
Wysokość kapitału zakładowego: 5 000 ZŁ