Wybierz pakiet godzin pomocy Asystenta
Wirtualny Asystent / Virtual Office Manager:
Zajmij się swoją pracą, na której znasz się najlepiej, a nam oddeleguj resztę zadań biurowych.
- research informacji
- porządkowanie skrzynki mailowej/ważnych plików
ustawianie filtrów, etykiet według wytycznych ustalonych z klientem, odpowiadanie na wiadomości, obsługa mailowa kontrahentów, usuwanie spamu, archiwizacja ważnych plików
- zarządzanie bazą CRM
dodawanie kontrahentów do bazy, aktualizowanie bazy według wytycznych klienta, tworzenie i edycja szablonów, przygotowywanie i edycja raportów
- zarządzanie kalendarzem
- bieżąca obsługa zamówień
zamawianie materiałów do biura, artykułów spożywczych, wizytówek, innych materiałów marketingowych
- wsparcie w rekrutacji pracowników oraz specjalistów
przygotowanie treści ogłoszenia
i jego publikacja w sieci, segregacja otrzymanych CV, wybór najlepszych kandydatów i umówienie ich
na spotkania
- organizacja spotkań biznesowych/rezerwacje
research miejsca na spotkanie, rezerwacja stolika w restauracji,
sali na szkolenie, organizacja cateringu dla uczestników spotkania, rezerwacja hotelu, kontakt z uczestnikami organizowanego wydarzenia
- tworzenie prezentacji
stworzenie prezentacji według wytycznych, uzupełnienie prezentacji o nowe informacje, przygotowanie oprawy wizualnej
- prywatny concierge
organizacja wyjazdów wypoczynkowych, biletów do kina, rezerwacja stolika w restauracji, zamówienie kwiatów, prezentów
na święta, urodziny, specjalne okazje, przypominanie o ważnych wydarzeniach
Wirtualny Asystent / Virtual Office Manager:
Zajmij się swoją pracą, na której znasz się najlepiej, a nam oddeleguj resztę zadań biurowych.
- research informacji
tworzenie list potencjalnych klientów, zbliżających się wydarzeń branżowych, wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert
w sieci, analiza i monitoring konkurencji
- porządkowanie skrzynki mailowej/ważnych plików
ustawianie filtrów, etykiet według wytycznych ustalonych z klientem, odpowiadanie
na wiadomości, obsługa mailowa kontrahentów, usuwanie spamu, archiwizacja ważnych plików
- zarządzanie bazą CRM
dodawanie kontrahentów do bazy, aktualizowanie bazy według wytycznych klienta, tworzenie i edycja szablonów, przygotowywanie i edycja raportów
- zarządzanie kalendarzem
dodawanie spotkań, ważnych dat, przypominanie
o zbliżających się terminach
- bieżąca obsługa zamówień
zamawianie materiałów
do biura, artykułów spożywczych, materiałów biurowych, wizytówek, innych materiałów marketingowych
- wsparcie w rekrutacji pracowników oraz specjalistów
przygotowanie treści ogłoszenia i jego publikacja
w sieci, segregacja otrzymanych CV, wybór najlepszych kandydatów
i umówienie ich na spotkania
- organizacja spotkań biznesowych/rezerwacje
research miejsca na spotkanie, rezerwacja stolika w restauracji, sali na szkolenie, organizacja cateringu dla uczestników spotkania, rezerwacja hotelu, kontakt z uczestnikami organizowanego wydarzenia
- tworzenie prezentacji
stworzenie prezentacji według wytycznych, uzupełnienie prezentacji o nowe informacje, przygotowanie oprawy wizualnej
- prywatny concierge
organizacja wyjazdów wypoczynkowych, biletów
do kina, rezerwacja stolika
w restauracji, zamówienie kwiatów, prezentów na święta, urodziny, specjalne okazje, przypominanie o ważnych wydarzeniach
Skorzystaj z 1 godziny próbnej za darmo
Wybierz pakiet godzin i oddeleguj nam zadania:
PAKIET NA START
10 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent
-
gwarantowane zastępstwo
na czas nieobecności - dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
- prywatny concierge w cenie
900 zł
PAKIET STANDARD
20 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent
-
gwarantowane zastępstwo
na czas nieobecności - dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
- prywatny concierge w cenie
NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY
1700 zł
PAKIET PREMIUM
30 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent
-
gwarantowane zastępstwo
na czas nieobecności - dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
- prywatny concierge w cenie
2400 zł
W przypadku obsługi asystenckiej w j.angielskim stawka jest wyższa o 20 zł/h netto.
Podane kwoty są cenami netto. Wystawiamy faktury z VAT. Czas na wykorzystanie godzin to 3 miesiące.
Każdy z pakietów obejmuje 1 godzinę spotkania wdrożeniowego bezpłatnie. Naliczany czas jest czasem rzeczywistym przepracowanym przez Asystenta (15 minut pracy nad zadaniem to 15 minut zrealizowane w ramach Twojego pakietu).
PAKIET NA START
10 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent
- gwarantowane zastępstwo na czas nieobecności
- dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
- prywatny concierge w cenie
900 zł
PAKIET STANDARD
20 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent
- gwarantowane zastępstwo na czas nieobecności
- dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
- prywatny concierge w cenie
NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY
1700 zł
PAKIET PREMIUM
30 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent
- gwarantowane zastępstwo na czas nieobecności
- dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
- prywatny concierge w cenie
2400 zł
W przypadku obsługi asystenckiej w j.angielskim stawka jest wyższa o 20 zł/h netto.
Podane kwoty są cenami netto. Wystawiamy faktury z VAT. Czas na wykorzystanie godzin to 3 miesiące.
Każdy z pakietów obejmuje 1 godzinę spotkania wdrożeniowego bezpłatnie. Naliczany czas jest czasem rzeczywistym przepracowanym przez Asystenta (15 minut pracy nad zadaniem to 15 minut zrealizowane w ramach Twojego pakietu).
Potrzebujesz specjalistycznych usług
dla swojego biznesu?
Nasi Wirtualni Asystenci to zespół specjalistów, który pomoże Ci w pracach biurowych,
a także w zadaniach specjalnych.
Potrzebujesz specjalistycznych usług dla swojego biznesu?
Nasi Wirtualni Asystenci to zespół specjalistów, który pomoże Ci w pracach biurowych, a także w zadaniach specjalnych.
Pomoc księgowo-kadrowa
Przestań martwić się o terminy i poprawność wysyłanych dokumentów. Nasi Asystenci odciążą Cię w sprawach księgowo-kadrowych.
- zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych
- rozliczanie pracy zespołów
- praca z arkuszami kalkulacyjnymi
- wprowadzanie przelewów bankowych
- nadzór nad dokumentacją kadrową
- optymalizacja procesów finansowo-księgowych i operacyjnych firmy
Pomoc księgowo-kadrowa
Przestań martwić się o terminy i poprawność wysyłanych dokumentów. Nasi Asystenci odciążą Cię w sprawach księgowo-kadrowych.
- zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych
wystawianie faktur sprzedażowych, porządkowanie i archiwizacja faktur kosztowych, kontakt z biurem rachunkowym, weryfikacja kwot faktur kosztowych wpływających do spółki
- rozliczanie pracy zespołów
przygotowywanie arkuszy
z wynagrodzeniami pracowników i wyliczanie kwot na podstawie formy zatrudnienia, rozliczanie bonusów pracowniczych
i premii dla zespołów, weryfikacja poprawności
faktur otrzymanych
od kontraktorów na B2B
- praca z arkuszami kalkulacyjnymi
tworzenie zestawień finasowych i analiz, kalkulacji przychodów i kosztów firmy, przygotowywanie analizy należności od kontrahentów, nadzór nad budżetami poszczególnych działów
w firmie, przygotowywanie raportów czasu pracy pracowników
- wprowadzanie przelewów bankowych
- nadzór nad dokumentacją kadrową
uzupełnianie wzorów umów dla pracowników, obsługa benefitów pozapłacowych (karty Multisport, ubezpieczenia grupowe
i medyczne), porządkowanie
i archiwizacja cyfrowych umów i dokumentów kadrowych
- optymalizacja procesów finansowo-księgowych i operacyjnych firmy
PAKIET MAŁA FIRMA
10 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent księgowo-kadrowy
-
gwarantowane zastępstwo
na czas nieobecności - dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
1200 zł
PAKIET FIRMA
20 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent księgowo-kadrowy
-
gwarantowane zastępstwo
na czas nieobecności - dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY
2300 zł
PAKIET FIRMA PLUS
30 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent księgowo-kadrowy
-
gwarantowane zastępstwo
na czas nieobecności - dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
3300 zł
W przypadku obsługi asystenckiej w j.angielskim stawka jest wyższa o 20 zł/h netto.
Podane kwoty są cenami netto. Wystawiamy faktury z VAT. Czas na wykorzystanie godzin to 3 miesiące.
Każdy z pakietów obejmuje 1 godzinę spotkania wdrożeniowego bezpłatnie. Naliczany czas jest czasem rzeczywistym przepracowanym przez Asystenta (15 minut pracy nad zadaniem to 15 minut zrealizowane w ramach Twojego pakietu).
PAKIET MAŁA FIRMA
10 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent księgowo-kadrowy
-
gwarantowane zastępstwo
na czas nieobecności - dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
1200 zł
PAKIET FIRMA
20 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent księgowo-kadrowy
-
gwarantowane zastępstwo
na czas nieobecności - dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY
2300 zł
PAKIET FIRMA PLUS
30 godzin
do wykorzystania w 3 miesiące
- dedykowany Asystent księgowo-kadrowy
-
gwarantowane zastępstwo
na czas nieobecności - dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
- wsparcie całego zespołu specjalistów
- 1h wdrożenia bezpłatnie
3300 zł
W przypadku obsługi asystenckiej w j.angielskim stawka jest wyższa o 20 zł/h netto.
Podane kwoty są cenami netto. Wystawiamy faktury z VAT. Czas na wykorzystanie godzin to 3 miesiące.
Każdy z pakietów obejmuje 1 godzinę spotkania wdrożeniowego bezpłatnie. Naliczany czas jest czasem rzeczywistym przepracowanym przez Asystenta (15 minut pracy nad zadaniem to 15 minut zrealizowane w ramach Twojego pakietu).
Usługi marketingowe
Uniknij frustracji przy poszukiwaniu copywritera lub specjalisty od obsługi newslettera.
Skorzystaj z pomocy osób sprawdzonych przez nas. Zamów usługi.
- wsparcie w kampaniach sprzedażowych produktów cyfrowych typu kursy online lub ebooki
- uruchomienie newslettera i wsparcie w przygotowywaniu oraz regularnym wysyłaniu maili
- twój pierwszy lejek marketingowy
- prowadzenie profili w social mediach
- copywriting, contentwriting
- korekta i redakcja tekstów
Usługi marketingowe
- wsparcie w kampaniach sprzedażowych produktów cyfrowych typu kursy online lub ebooki
- uruchomienie newslettera i wsparcie w przygotowywaniu oraz regularnym wysyłaniu maili
- twój pierwszy lejek marketingowy
- prowadzenie profili w social mediach
- copywriting, contentwriting
- korekta i redakcja tekstów
SOCIAL MEDIA
Abonament miesięczny
lub w formie pakietów godzinowych
- dedykowany Social Media Ninja
- stworzenie content planu postów
- przygotowanie grafik + treści postów
- zaplanowanie publikacji
- dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
od 500 zł
MARKETING ONLINE
Abonament miesięczny
lub w formie pakietów godzinowych
- wsparcie marketingowe w kampaniach sprzedażowych produktów cyfrowych
- wsparcie w zakresie stworzenia pierwszego lejka marketingowego
- uruchomienie newslettera i wsparcie w przygotowywaniu oraz regularnym wysyłaniu maili
- dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
od 800 zł
COPYWRITING / KOREKTA
W formie pakietów godzinowych
lub rozliczenie za znaki ze spacjami
- pisanie artykułów, tworzenie treści na bloga dostosowanych pod SEO
- tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych
- korekta i redakcja przesłanych treści
- edycja treści na stronie pod kątem słów kluczowych
od 50 zł
SOCIAL MEDIA
Abonament miesięczny
lub w formie pakietów godzinowych
- dedykowany Social Media Ninja
- stworzenie content planu postów
- przygotowanie grafik + treści postów
- zaplanowanie publikacji
- dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
od 500 zł
MARKETING ONLINE
Abonament miesięczny
lub w formie pakietów godzinowych
- wsparcie marketingowe w kampaniach sprzedażowych produktów cyfrowych
- wsparcie w zakresie stworzenia pierwszego lejka marketingowego
- uruchomienie newslettera i wsparcie w przygotowywaniu oraz regularnym wysyłaniu maili
- dostęp 24h/7 do Twojej Indywidualnej Tablicy Klienta
od 800 zł
COPYWRITING / KOREKTA
W formie pakietów godzinowych
lub rozliczenie za znaki ze spacjami
- pisanie artykułów, tworzenie treści na bloga dostosowanych pod SEO
- tworzenie opisów produktów do sklepów internetowych
- korekta i redakcja przesłanych treści
- edycja treści na stronie pod kątem słów kluczowych
od 50 zł
Napisz do nas, aby uzyskać wsparcie księgowo-kadrowe lub zamówić usługi marketingowe.
Jeśli nie jesteś pewien, ile godzin miesięcznie będzie Ci potrzebne, skontaktuj się z nami.
Wspólnie ustalimy, jakie zadania możesz nam przekazać i ile czasu zajmie nam ich wykonanie.
Napisz do nas, aby uzyskać wsparcie księgowo-kadrowe lub zamówić usługi marketingowe.
Jeśli nie jesteś pewien, ile godzin miesięcznie będzie Ci potrzebne, skontaktuj się z nami.
Wspólnie ustalimy, jakie zadania możesz nam przekazać i ile czasu zajmie nam ich wykonanie.
Chcesz ofertę prosto na swoją skrzynkę mailową?
Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz:
Zatrudnij Wirtualnego Asystenta i oszczędzaj czas oraz pieniądze
- Bez wdrażania nowego pracownika
- Bez obsługi kadrowej
- Bez wysyłania dokumentów do ZUS
- Bez podpisywania umów o pracę
Zobacz, jaka jest różnica kosztów pomiędzy zatrudnieniem a współpracą z Asystentem:
KOSZTY MIESIĘCZNE
- Wynagrodzenie netto
- ZUS, PIT
- Oprogramowanie, aplikacje
- Zastępstwo w razie urlopu, L4
Razem miesięcznie:
Pracownik etatowy
- 2709.48 zł
- 1495.27 zł
- od 100 zł
- NIE
4204.75 zł
Wirtualny Asystent
- od 900 zł
- 0 zł
- 0 zł
- TAK
od 900 zł
KOSZTY JEDNORAZOWE
- Sprzęt i miejsce pracy
- Rekrutacja
- Wdrożenie
Razem jednorazowo:
Pracownik etatowy
- 2000 - 8000 zł
- 500 - 5000 zł
- od 500 zł
3000 – 13000 zł
Wirtualny Asystent
- 0 zł
- 0 zł
- 0 zł
0 zł
Zobacz, jaka jest różnica kosztów pomiędzy zatrudnieniem a współpracą z Asystentem:
Nie czekaj, aż ilość obowiązków Cię przytłoczy
Zamów pakiet współpracy z Wirtualnym Asystentem.
W godzinę okiełznamy Twoje piętrzące się zadania i poczujesz ulgę.
Nie musisz dłużej męczyć się z obowiązkami.
Oddeleguj je nam.
POLUB NAS NA FACEBOKU
MAMAO SP. Z O.O.
ul. Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
Sąd Rejonowy dla Katowic-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000708012, REGON 368953048, NIP 6762541200
Wysokość kapitału zakładowego: 5 000 ZŁ