FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Niestety, w tym temacie nie pomożemy. Nie świadczymy usług telemarketingowych.
Pełen zakres zadań, jakie realizujemy, znajdziesz w zakładce Oferta.
Tyle ile potrzebujesz. 🙂 Dostępne są pakiety 10h, 20h i 30h. Im większy pakiet wybierzesz, tym mniej zapłacisz za godzinę naszej pracy dla Ciebie.
Jeśli spodziewasz się, że 30h może być za mało, skontaktuj się z nami, a przygotujemy Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Pakiety godzinowe (10h, 20h i 30h) są aktywne 3 miesiące od daty ich uruchomienia.
Szczegółowe informacje o rozliczeniach znajdziesz na stronie z ofertą lub otrzymasz kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.
Kliknij tutaj i wypełnij formularz do szybkiej wyceny. W odpowiedzi otrzymasz od nas do wypełnienia krótki brief, który ułatwi nam ustalenie zakresu współpracy.
Po zaakceptowaniu przesłanej przez nas oferty podpisujemy umowę i ustalamy termin rozmowy wstępnej z przydzielonym Asystentem. Od teraz możesz już zacząć delegować zadania.
Zwykle na początku współpracy proponujemy klientom najmniejszy pakiet 10 godzin.
Wystarczy on na zrealizowanie kilku mniej skomplikowanych zadań i pozwoli zapoznać się ze specyfiką pracy z Asystentem.
W ramach pierwszego pakietu otrzymujesz też 1 godzinę bezpłatnie, podczas której porozmawiamy z Tobą o procesach działających w Twojej firmie i zaproponujemy optymalne rozwiązania, aby odciążyć Cię z bieżących obowiązków. Na wszystkie dodatkowe pytania postaramy się odpowiedzieć właśnie podczas tej rozmowy.
Podczas pracy rejestrujemy czas za pomocą programu do mierzenia czasu. Rozpoczynając z nami współpracę otrzymasz dostęp do swojej Indywidualnej Tablicy Klienta, wraz z aktualnym raportem zawierającym informacje o tym, kto pracował nad Twoim projektem oraz ile czasu to zajęło.
Jeśli wykupiony przez Ciebie pakiet dobiegnie końca, a jesteś zadowolony ze współpracy i chcesz ją kontynuować, możesz zdecydować się na wykupienie większego pakietu niż poprzedni. Dzięki temu cena za godzinę będzie tańsza.
Jeśli wiesz, że w najbliższym czasie zadań dla nas będziesz miał mniej, możesz się zdecydować na wykupienie mniejszego pakietu.
VAssistance to doświadczony i dobrze zorganizowany zespół Asystentów, którzy chętnie wesprą Cię w Twoich zadaniach. Do kontaktu z Tobą zostanie oddelegowana jedna osoba, jednak kiedy oddelegowane przez Ciebie zadanie będzie wymagało szerszych umiejętności, niż te, posiadane przez Asystenta, wtedy przekaże on Twoje zadanie odpowiedniej osobie z naszego zespołu.
Jako zespół możemy dobrać do konkretnego zadania osobę wyspecjalizowaną w danym zakresie. Daje nam to przewagę nad działaniami w pojedynkę, a Tobie gwarancję dobrze i szybko wykonanego zadania.
Większość prostych zadań realizujemy “od ręki” (na przykład umieszczenie gotowego artykułu wraz ze zdjęciem na blogu, czy kontakt z wyznaczoną firmą w celu otrzymania oferty, to zadania, które przeważnie realizujemy tego samego dnia). Te nieco bardziej skomplikowane – w ciągu 1-2 dni roboczych (na przykład znalezienie szkoły językowej na terenie Katowic).
W przypadku zadań o wyższym stopniu skomplikowania – na przykład rozbudowany research wymagający skontaktowania się z kilkoma podwykonawcami – czas określany jest przez Asystenta po zapoznaniu się z zadaniem. Zazwyczaj jednak jego wykonanie nie trwa dłużej niż do kilku dni roboczych.
Po przekazaniu zadania otrzymujesz od nas potwierdzenie jego przyjęcia oraz szacunkowy czas realizacji. Jeśli jednak wyraźnie określisz swój deadline – postaramy się do niego dostosować.
Jako Asystenci działający w różnych sektorach – posiadamy szerokie doświadczenie na wielu płaszczyznach. Jednak szczególnie dobrze czujemy się w branży IT.
Dzięki naszym dotychczasowym działaniom posiadamy szeroką wiedzę na temat obsługi kadrowo-księgowej oraz działań marketingowych. Rozliczamy pracowników i dbamy o odpowiedni przepływ dokumentów. Wiemy również jak ciekawie prowadzić social media, przeprowadzić dobry research czy efektywnie zająć się Twoimi prywatnymi zadaniami.
Zawsze jest wyznaczona druga osoba na zastępstwo, która przejmie bieżące i cykliczne zadania na okres nieobecności Twojego Asystenta.
Wiedzę o tym, w jaki sposób najsprawniej realizować dla Ciebie zadania, przekazujemy sobie bezpośrednio. Nie będziesz więc zmuszony do ponownego wdrażania kolejnej osoby na zastępstwo. Czas na przekazanie obowiązków dodatkowej osobie nie zostanie również odliczony od Twojego pakietu. Wszystko to zostaje po naszej stronie.
Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc, ale w pierwszej kolejności realizujemy zadania, które zostały nam zlecone wcześniej.
Jeśli masz pilne zadanie do realizacji – daj nam o tym znać. Jednak zastrzegamy sobie prawo do zaproponowania wyższej stawki za tego typu zadania.
Rozumiemy, że czasem może nie być porozumienia między Tobą, a oddelegowanym Ci Asystentem. Czasami Twój styl pracy i pracy Asystenta mogą być zupełnie różne i „coś nie zagra”. Jeśli tak będzie, daj o tym znać swojemu Opiekunowi Klienta, a zaproponujemy Ci inną osobę do współpracy.
Bardzo lubimy rozmawiać z klientami telefonicznie czy przez videokonferencję. 🙂 Natomiast jest to też nasz czas pracy dla Ciebie, więc jest on uwzględniany przy rozliczaniu godzin.
Zwykle klienci zlecają nam zadania mailem lub z użyciem aplikacji do zarządzania zadaniami. Każdy z klientów otrzymuje również dostęp do Indywidualnej Tablicy Klienta, która również może służyć do delegowania nam zadań.
Ważne są dla nas zrozumiałe i proste instrukcje, ponieważ dzięki temu działamy szybko i sprawnie. Więcej o tym, jak efektywnie współpracować z Wirtualnym Asystentem przeczytasz w tym artykule oraz w materiałach, które udostępnimy Ci po rozpoczęciu z nami współpracy.
Możliwości jest kilka. Zwykle doradzamy nagranie wideo na Loomie z zarejestrowanymi kolejnymi etapami realizacji zadania. Możemy też umówić się na rozmowę telefoniczną lub przez videokonferencję. Możesz też spisać dla nas procedurę lub może ją spisać Twój Asystent po otrzymaniu instrukcji w trakcie wcześniejszej rozmowy.
POLUB NAS NA FACEBOKU
MAMAO SP. Z O.O.
ul. Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice
Sąd Rejonowy dla Katowic-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000708012, REGON 368953048, NIP 6762541200
Wysokość kapitału zakładowego: 5 000 ZŁ