FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Tyle ile potrzebujesz. 🙂 Dostępne są pakiety 10h, 20h, 30h i więcej. Im większy pakiet wybierzesz, tym mniej zapłacisz za godzinę naszej pracy dla Ciebie.
Jeśli spodziewasz się, że 30h może być za mało, skontaktuj się z nami, a przygotujemy Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Pakiet abonamentowy jest aktywny od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Rozpoczynając współpracę w połowie miesiąca, za pierwszy cykl rozliczeniowy zapłacisz tylko tyle, ile faktycznie wykorzystałeś godzin. Stawka za godzinę jest wtedy mnożona przez czas naszej pracy i zależna od wybranego pakietu. Nie musisz się więc martwić, że nie zdążysz wykorzystać godzin w pierwszym miesiącu naszej współpracy.
Jeśli wybrałeś rozliczenie godzinowe, również masz 30 dni zanim otrzymasz od nas fakturę końcową.
Szczegółowe informacje o rozliczeniach znajdziesz na stronie z cennikiem lub otrzymasz kontaktując się z nami telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy.
Jeśli chcesz, aby współpraca z nami była możliwie efektywna, to przed pierwszą konsultacją przygotuj sobie listę zadań, które chciałbyś oddelegować w pierwszej kolejności. Następnie skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza, abyśmy mogli wspólnie dobrać odpowiednią formę rozliczenia i ilość potrzebnych godzin.
Po ustaleniu warunków współpracy otrzymasz od nas umowę wraz z klauzulą poufności, co zagwarantuje Ci bezpieczeństwo danych Twojej firmy. Po jej podpisaniu przedstawimy Ci Twoją wirtualną asystentkę oraz uruchomimy Ci dostęp do raportów z jej pracy. Od tego momentu możesz już zacząć delegować zadania.
Jasne! W cenniku znajdziesz propozycję rozliczenia godzinowego. Możesz skorzystać z pakietu 5h za 450 zł netto. Pakiet ten wystarczy na realizację 2-3 prostych zadań, jest płatny przez klienta z góry i nie wymaga podpisania umowy.
Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania, zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji. Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Cię pytania.
Podczas pracy rejestrujemy czas za pomocą programu do mierzenia czasu. Rozpoczynając z nami współpracę otrzymasz dostęp do aktualnych raportów zawierających informacje o tym kto pracował nad Twoim projektem oraz ile czasu to zajęło.
Możesz też poprosić nas o wysyłanie cyklicznych raportów – czas na to przeznaczony policzymy jak każde inne zadanie.
Możesz zdecydować, czy w bieżącym okresie rozliczeniowym mamy kontynuować dla Ciebie pracę, czy zaczekać na rozpoczęcie kolejnego okresu rozliczeniowego. Jeśli zdecydujesz, że mamy kontynuować swoje zadania w bieżącym okresie rozliczeniowym, to za dodatkowe godziny zapłacisz tę samą stawkę godzinową, która została określona w wybranym pakiecie.
Czas po przekroczeniu abonamentu rozliczamy dokładnie co do minuty.
Przykład: Wybrałeś pakiet abonamentowy 20h miesięcznie. Stawka godzinowa w tym pakiecie to 75 zł netto/h. W bieżącym miesiącu zleciłeś asystentce więcej zadań i na koniec miesiąca raport wykazał, że przepracowała ona dla Ciebie 21h i 28 minut. Tym samym do faktury bazowej za pakiet abonamentowy zostanie doliczona dodatkowa kwota w wysokości 110.25 zł netto.
Oczywiście! Możesz to zrobić w dowolnym momencie. Wystarczy, że dasz nam znać przed nowym okresem rozliczeniowym, że chciałbyś zwiększyć bądź zmniejszyć liczbę godzin w kolejnym miesiącu współpracy.
Do kontaktu będziesz miał zawsze oddelegowaną jedną i tę samą osobę. To ona będzie przyjmowała zadania od Ciebie i je realizowała bądź delegowała innym osobom z zespołu, w zależności od ich specjalizacji i kompetencji. Tak, aby każde zlecone przez Ciebie zadanie było wykonane szybko i sprawnie.
VAssistance to doświadczony i dobrze zorganizowany zespół asystentek, które chętnie wesprą Cię w Twoich zadaniach. Do kontaktu z Tobą zostanie oddelegowana jedna osoba – to ona będzie przyjmowała zadania od Ciebie i realizowała je lub delegowała, czuwając tym samym nad weryfikacją prowadzonych działań.
Jako zespół wirtualnych asystentek możemy dobrać do konkretnego zadania osobę wyspecjalizowaną w danym zakresie. Daje nam to przewagę nad działaniami w pojedynkę, a Tobie gwarancję wysokiej jakości wykonanego zadania. Zależy nam przede wszystkim na tym, aby każde zlecone przez Ciebie zadanie było wykonane szybko i sprawnie.
Większość prostych zadań realizujemy “od ręki”. Na przykład umieszczenie gotowego artykułu wraz ze zdjęciem na blogu czy kontakt z wyznaczoną firmą w celu otrzymania oferty. Te nieco bardziej skomplikowane – w ciągu 1-2 dni roboczych. Może to być na przykład znalezienie szkoły językowej na terenie Katowic.
W przypadku zadań o wyższym stopniu skomplikowania – na przykład rozbudowany research wymagający skontaktowania się z kilkoma podwykonawcami – czas określany jest przez asystentkę po zapoznaniu się zadaniem, zazwyczaj jednak jego wykonanie nie trwa dłużej niż do kilku dni roboczych.
Po przekazaniu zadania otrzymujesz od nas potwierdzenie jego przyjęcia oraz szacunkowy czas realizacji. Jeśli jednak wyraźnie określisz swój deadline – postaramy się do niego dostosować.
Jako asystentki działające w różnych sektorach – posiadamy szerokie doświadczenie na wielu płaszczyznach. Jednak szczególnie dobrze czujemy się w branży IT.
Dzięki naszym dotychczasowym działaniom posiadamy szeroką wiedzę na temat obsługi kadrowo-księgowej oraz działań marketingowych. Rozliczamy pracowników i dbamy o odpowiedni przepływ dokumentów. Wiemy również, jak ciekawie prowadzić social media, przeprowadzić dobry research czy efektywnie zająć się Twoimi prywatnymi zadaniami.
Zawsze jest wyznaczona druga osoba na zastępstwo, która przejmie bieżące i cykliczne zadania na okres nieobecności Twojej wirtualnej asystentki.
Wiedzę o tym w jaki sposób najsprawniej realizować dla Ciebie zadania przekazujemy sobie bezpośrednio. Nie będziesz więc zmuszony do ponownego wdrażania kolejnej osoby na zastępstwo. Czas na przekazanie obowiązków dodatkowej osobie nie zostanie również odliczony od Twojego pakietu. Wszystko to zostaje po naszej stronie.
Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc, ale w pierwszej kolejności realizujemy zadania, które zostały nam zlecone wcześniej.
Jeśli masz pilne zadanie do realizacji – daj nam o tym znać. Jednak zastrzegamy sobie prawo do zaproponowania wyższej stawki za tego typu zadania.
Niestety, w tym temacie nie pomożemy. Nie świadczymy usług telemarketingowych.
Rozumiemy, że czasem może nie być porozumienia między Tobą a oddelegowaną Ci asystentką. Czasami Twój styl pracy i pracy asystentki mogą być zupełnie różne i „coś nie zagra”. Jeśli tak będzie, daj nam o tym znać, to zaproponujemy Ci inną osobę do współpracy.
Może być też tak, że będziesz chciał po prostu zakończyć współpracę z uwagi na sytuację losową. Nie ma problemu. Umowa jest podpisywana na czas nieokreślony i możesz ją wypowiedzieć w dowolnym momencie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Bardzo lubimy rozmawiać z klientami telefonicznie czy przez videokonferencję. 🙂 Natomiast jest to też nasz czas pracy dla Ciebie, więc jest on uwzględniany przy rozliczaniu godzin.
Zwykle klienci zlecają nam zadania mailem lub z użyciem Trello/Asany bądź innego narzędzia do organizacji tasków.
Ważne są dla nas zrozumiałe i proste instrukcje, ponieważ dzięki temu działamy szybko i sprawnie. Więcej o tym, jak efektywnie współpracować z wirtualną asystentką przeczytasz w tym artykule.
Możliwości jest kilka. Zwykle doradzamy nagranie wideo na Loomie z zarejestrowanymi kolejnymi etapami realizacji zadania. Możemy też umówić się na rozmowę telefoniczną lub przez videokonferencję. Możesz też spisać dla nas procedurę lub może ją spisać asystentka po otrzymaniu instrukcji w trakcie wcześniejszej rozmowy.
POLUB NAS NA FACEBOKU