Cześć!
Jeśli tu jesteś, to znaczy, że zainteresowała Cię praca w naszym zespole! Super. 🙂
Kilka słów o nas
Jako agencja wirtualnych asystentek działamy na rynku od 7 lat. Na co dzień wspieramy naszych klientów głównie w zadaniach administracyjnych, księgowo-kadrowych i marketingowych, związanych z obsługą social mediów czy osobistego concierge.
Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem, ukierunkowanym na stały rozwój. Naszą misją jest pomoc przedsiębiorcom w odzyskaniu ich wolnego czasu. Jedni przeznaczają go na odpoczynek i czas dla rodziny, inni mogą dzięki temu skupić się na szybszym rozwoju swoich biznesów.
Jeśli – tak jak my – kochasz pracę zdalną i czujesz, że to jest to, co chcesz robić w życiu – jesteś już jedną nogą w naszym zespole. 🙂
Nie szukamy osób, które „chcą sobie dorobić”. Zależy nam na zespole, który będzie oddany swojej pracy i będzie czuł się odpowiedzialny za powierzone obowiązki. Stawiamy na wysoką jakość świadczonych usług i tego samego będziemy oczekiwać od Ciebie.
Obecnie poszukujemy idealnej kandydatki/kandydata na poniższe stanowiska:
Jeśli posiadasz już doświadczenie w branży zdalnej asysty, ale nie do końca dobrze idzie Ci szukanie nowych klientów, bądź nie lubisz tego robić, zapraszamy do nawiązania z nami współpracy. U nas będziesz mogła zająć się realizacją zadań, a nie martwieniem o nowe zlecenia.
Prowadzimy rekrutację ciągłą. Jeśli więc zainteresowała Cię praca w naszym zespole – prześlij nam swoje zgłoszenie.
Gdy pojawi się u nas zapotrzebowanie na kolejną zdolną osobę, w pierwszej kolejności przejrzymy przesłane formularze. 🙂
Szukamy osoby samodzielnej i proaktywnej, ale pracując z nami nie zostajesz z zadaniami sama. Trudniejsze tematy przedyskutowujemy wspólnie na firmowym komunikatorze.
Na początek mamy do oddania 10h pracy miesięcznie, ale w dalszej perspektywie to Ty ustalasz jak dużo zadań chcesz otrzymywać. Ustalamy to na bieżąco w trakcie naszej współpracy.
Szukamy osoby, która:
- posiada minimum 2-letnie doświadczenie jako wirtualna asystentka – warunek konieczny (jeśli dopiero zaczynasz jako WA, zapraszamy TUTAJ)
- może rozliczać się za pomocą faktury B2B lub Useme
- posiada doskonałą umiejętność organizacji pracy własnej
- jest samodzielna, dokładna i terminowa
- zna bardzo dobrze pakiety biurowe takie jak Office czy Google Docs
- potrafi współpracować w zespole
- ma odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- potrafi porozumiewać się w języku angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym
- nie boi się telefonu i jak trzeba gdzieś zadzwonić, to dzwoni (ale spokojnie, telemarketingu unikamy jak ognia)
Mile widziane:
- doświadczenie poparte linkiem do strony z referencjami
- link do strony internetowej i/lub własnego portfolio
Przykłady zadań, które dotychczas realizowałyśmy (choć było tego duuuużo więcej :)):
- przygotowywanie cyklicznych raportów w arkuszu kalkulacyjnym
- wsparcie w zakresie organizacji imprez integracyjnych, wyjazdów na konferencje (research i rezerwacja hotelu, atrakcji, restauracji, zakup biletów, rozliczenie wyjazdu, załatwienie faktur)
- kontakt telefoniczny lub mailowy z kontrahentem lub podwykonawcą w celu uzyskania oferty lub dopytania o jej szczegóły
- research w sieci i przygotowywanie na ich podstawie zestawień dla naszych kontrahentów
- przejęcie kontaktu z księgowością (przygotowywanie kompletu dokumentów kosztowych i sprzedażowych, wyciągów, innych dokumentów)
- umawianie spotkań, rezerwacja hoteli, restauracji, biletów
- przygotowanie zestawienia zbliżających się eventów branżowych
- przygotowywanie treści do social mediów i na strony internetowe naszych klientów
Od siebie dajemy:
- pracę pełną wyzwań i możliwości dalszego rozwoju w branży zdalnej asysty
- elastyczne godziny pracy (oficjalnie pracujemy od 9.00 do 17.00, nieoficjalnie – jak chcemy :))
- przyjazną atmosferę opartą na wzajemnym wsparciu merytorycznym
- stawkę godzinową na poziomie 35 zł na okresie próbnym trwającym 3 miesiące, a po okresie próbnym 45 zł za godzinę, z możliwością negocjacji stawki w zależności od wyników.
Rekrutujemy w 5 krokach:
1. Nie chcemy przeglądać CV :). Liczą się Twoje umiejętności, zaangażowanie i zdolność do znajdowania sprytnych rozwiązań. Jeśli chcesz z nami pracować, wypełnij ten formularz. Ze względu na wysoką jakość świadczonych przez nas usług, od kandydatów oczekujemy określonych predyspozycji i umiejętności. Prosimy o odpowiedzi zgodne z Twoją faktyczną wiedzą i doświadczeniem, ponieważ od tego będzie zależeć, czy poradzisz sobie w wykonywaniu powierzonych Ci zadań. Zweryfikujemy Twoje odpowiedzi i prześlemy Ci dalsze informacje.
2. Jeśli przejdziesz do drugiego etapu – otrzymasz od nas drogą mailową proste zadanie testowe do wykonania w arkuszu kalkulacyjnym. Jego rozwiązanie nie powinno zająć Ci dłużej niż 20 minut.
3. Następnie umówimy się z Tobą na krótką rozmowę telefoniczną mająca na celu sprawdzenie Twojej znajomości języka angielskiego.
4. Jeśli poprzednie etapy poszły Ci dobrze, otrzymasz od nas płatne zadania próbne. To od ich realizacji zależy nawiązanie z Tobą stałej współpracy.
5. Podpisujemy umowę i rozpoczynamy okres próbny. W tym czasie sprawdzamy jak nam się z Tobą pracuje. Jeśli uznamy, że współpraca się układa – zostajesz na stałe i zwiększamy ilość delegowanych Ci zadań.
Podejmujesz się wyzwania? Czekamy na Twoje zgłoszenie!
POLUB NAS NA FACEBOKU