Cześć!
Jeśli tu jesteś, to znaczy, że zainteresowała Cię praca w naszym zespole! Super. 🙂
Kilka słów o nas
Jako agencja wirtualnych asystentek działamy na rynku od 5 lat. Na co dzień wspieramy naszych klientów głównie w zadaniach administracyjnych, księgowo-kadrowych i marketingowych, związanych z obsługą social mediów czy osobistego concierge.
Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem, ukierunkowanym na stały rozwój. Naszą misją jest pomoc przedsiębiorcom w odzyskaniu ich wolnego czasu. Jedni przeznaczają go na odpoczynek i czas dla rodziny, inni mogą dzięki temu skupić się na szybszym rozwoju swoich biznesów.
Jeśli – tak jak my – kochasz pracę zdalną i czujesz, że to jest to, co chcesz robić w życiu – jesteś już jedną nogą w naszym zespole. 🙂
Nie szukamy osób, które „chcą sobie dorobić”. Zależy nam na zespole, który będzie oddany swojej pracy i będzie czuł się odpowiedzialny za powierzone obowiązki. Stawiamy na wysoką jakość świadczonych usług i tego samego będziemy oczekiwać od Ciebie.
Obecnie poszukujemy idealnej kandydatki/kandydata na poniższe stanowiska:
- posiada minimum 2-letnie doświadczenie jako wirtualna asystentka – warunek konieczny (jeśli dopiero zaczynasz jako WA, zapraszamy TUTAJ)
- może rozliczać się za pomocą faktury B2B lub Useme
- posiada doskonałą umiejętność organizacji pracy własnej
- jest samodzielna, dokładna i terminowa
- zna bardzo dobrze pakiety biurowe takie jak Office czy Google Docs
- potrafi współpracować w zespole
- ma odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- potrafi porozumiewać się w języku angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym
- nie boi się telefonu i jak trzeba gdzieś zadzwonić, to dzwoni (ale spokojnie, telemarketingu unikamy jak ognia)
- doświadczenie poparte linkiem do strony z referencjami
- link do strony internetowej i/lub własnego portfolio
- przygotowywanie cyklicznych raportów w arkuszu kalkulacyjnym
- wsparcie w zakresie organizacji imprez integracyjnych, wyjazdów na konferencje (research i rezerwacja hotelu, atrakcji, restauracji, zakup biletów, rozliczenie wyjazdu, załatwienie faktur)
- kontakt telefoniczny lub mailowy z kontrahentem lub podwykonawcą w celu uzyskania oferty lub dopytania o jej szczegóły
- research w sieci i przygotowywanie na ich podstawie zestawień dla naszych kontrahentów
- przejęcie kontaktu z księgowością (przygotowywanie kompletu dokumentów kosztowych i sprzedażowych, wyciągów, innych dokumentów)
- umawianie spotkań, rezerwacja hoteli, restauracji, biletów
- przygotowanie zestawienia zbliżających się eventów branżowych
- przygotowywanie treści do social mediów i na strony internetowe naszych klientów
- pracę pełną wyzwań i możliwości dalszego rozwoju w branży zdalnej asysty
- elastyczne godziny pracy (oficjalnie pracujemy od 9.00 do 17.00, nieoficjalnie – jak chcemy :))
- przyjazną atmosferę opartą na wzajemnym wsparciu merytorycznym
- stawkę godzinową na poziomie 35 zł na okresie próbnym trwającym 3 miesiące, a po okresie próbnym 45 zł za godzinę, z możliwością negocjacji stawki w zależności od wyników.
POLUB NAS NA FACEBOKU