W Internecie z łatwością znajdziesz oferty wirtualnych asystentów. Przeczytasz tam o licznych rodzajach zadań, które mogą dla Ciebie wykonać. Administracja, obsługa mediów społecznościowych, tworzenie i obsługa stron www na WordPress, pisanie treści sprzedażowych, tworzenie grafik, research informacji i wiele innych.
W tym wpisie zamierzam Cię wpuścić o krok dalej. Przekrocz nasze skromne progi i dowiedz się, jak konkretnie pomagamy naszym klientom. Wspieramy w różnych sytuacjach – odciążamy w sprawach firmowych, ułatwiamy rozwój zawodowy i osobisty, umożliwiamy zrobienie czegoś dla bliskich i dla siebie. Zapraszam do zapoznania się z pracą Asystentów VAssistance od kuchni. 🙂
Dla firmy
Najczęściej pomagamy w sprawach firmowych – to nasz chleb powszedni. Zwłaszcza, że wśród naszych klientów jest m.in. właściciel piekarni. 😉
1. Znalezienie prezentu dla najlepszego pracownika
Nasz klient miał wyróżniającego się pracownika. Chciał docenić jego osiągnięcia za pomocą prezentu, jednak nie miał pomysłu, co mógłby mu kupić. Przekazał zadanie w ręce jednej z naszych Asystentek. Na podstawie określonych przez klienta wymogów stworzyła ona listę interesujących propozycji. Wybór klienta padł na karnet na siłownię, co okazało się strzałem w dziesiątkę.
2. Przygotowanie ofert na zakup i montaż klimatyzacji
Zgłosił się do nas właściciel biura rachunkowego, który potrzebował kupić i zamontować klimatyzację do swoich pomieszczeń. Nasza Asystentka wyszukała w sieci firmy, które oferują takie usługi. Rozesłała kilkanaście zapytań ofertowych. Z otrzymanych odpowiedzi wyselekcjonowała trzy najkorzystniejsze opcje. Wszystkie, oprócz samego montażu, zawierały również usługę serwisowania. W rezultacie skorzystał nie tylko sam klient, ale również jego pracownicy, gdyż ich komfort pracy w biurze znacząco się podniósł.
3. Znalezienie oferty oklejenia samochodu firmowego
Kasia potrzebowała okleić swój samochód reklamą własnej firmy. Jako że sprawa była pilna, Asystent niezwłocznie rozesłał zapytania ofertowe. Z otrzymanych odpowiedzi wybrał optymalną opcję i przesłała mailowo dane firmy wraz z numerem telefonu. Dzięki temu Kasia mogła sprawnie zająć się tą sprawą i zaoszczędzić czas na bieżące działania w swojej firmie.
4. Research młynów
Właściciel piekarni chciał kupić mąkę od lokalnych przedsiębiorców w Małopolsce. Nasza Asystentka przeprowadziła rozmowy z właścicielami i pracownikami młynów (co okazało się dla niej bardzo ciekawe i inspirujące!). Ostatecznie skorzystało wiele osób – asystentka poznała ciekawą branżę, nasz klient otrzymał wartościowy produkt, kupujący w piekarni cieszą się pysznymi wypiekami, lokalni młynarze zarabiają na sprzedaży swojego wyrobu, a do tego ograniczony został ślad węglowy, jako że nie trzeba daleko przewozić mąki. 😉
5. Pomoc w rekrutacji pracowników
Pan Mateusz poszukiwał nowych osób do pracy w swoich punktach sprzedaży. Umieścił ogłoszenie w Internecie, a nam zlecił selekcjonowanie aplikacji i umówienie wybranych osób na rozmowy rekrutacyjne. Asystent przeprowadził wstępne wywiady i uzgodnił terminy spotkań, dzięki czemu klient mógł zaoszczędzić czas i wybrać najlepszych kandydatów do pracy.
6. Przygotowanie artykułu na bloga
Leszek potrzebował wsparcia w przygotowaniu treści na swoją stronę internetową. Nasz Asystent otrzymał zadanie polegające na przygotowaniu artykułu na temat związany z pracą biurową. W trzy dni przeprowadził potrzebny research i napisał artykuł, który niedługo później znalazł się na stronie internetowej firmy Leszka.
7. Znalezienie specjalisty do naprawienia usterki
Takie zadanie wykonywaliśmy wielokrotnie – klient prosił nas o pomoc w znalezieniu „złotej rączki”, a my szukaliśmy odpowiedniego specjalisty, omawialiśmy szczegóły, zlecaliśmy naprawę, a nawet zajmowaliśmy się płatnością. A to wszystko zdalnie i bardzo sprawnie. 🙂
8. Wyceny materiałów marketingowych na Gwiazdkę
Pani Natalia chciała zlecić przygotowanie materiałów marketingowych dla jej firmy – bluz oraz kubków z logo i świątecznym napisem. Nasza Asystentka przeszukała sieć pod kątem zaznaczonych wymagań (m. in. kolorów i rozmiarów szukanych materiałów), rozesłała zapytania ofertowe do kilkunastu przedsiębiorstw, a następnie przeanalizowała otrzymane wyceny. “Przebrnęła” przez tabelki pełne liczb, a następnie przygotowała trzy zestawienia – osobne dla bluz, kubków ceramicznych oraz papierowych. Zaznaczyła tam oferty optymalne pod kątem cenowym. Pani Natalia zaoszczędziła czas, gdyż mogła zadzwonić bezpośrednio do firm z najkorzystniejszymi ofertami.
9. Wsparcie w budowaniu marki klienta i zdobyciu nowych zleceń
Paweł chciał skupić się na rozwoju swojej firmy, dlatego postanowił zlecić nam codzienne i czasochłonne zadania, polegające na zwiększaniu swoich zasięgów i poszukiwaniu nowych zleceń. Asystent szybko wdrożył się w specyfikę działalności klienta, jak i używane w jego firmie programy. Dzięki temu mógł efektywnie zastąpić go w powierzonych zadaniach, które zajmowały mu coraz mniej czasu. Paweł zdobył dzięki temu wolne godziny i środki, dzięki czemu mógł przyjmować więcej zleceń od nowych kontrahentów.
10. Sesja zdjęciowa produktów spożywczych
Jedna z naszych Asystentek pasjonuje się fotografią, dlatego z radością zgodziła się na zrealizowanie sesji zdjęciowej produktów spożywczych dla naszego klienta. Zajęła się wszystkim od A do Z. Samodzielnie zaplanowała dekoracje, wykonała aranżowane fotografie i zajęła się obróbką graficzną. Klient był zadowolony z efektu, a Asystentka mogła powiedzieć: “cała przyjemność po mojej stronie”.
11. Research hotelu na wyjazd warsztatowy dla grupy młodzieży
Pani Sylwia zleciła nam znalezienie hotelu w okolicy Zalewu Wiślanego dla grupy młodzieży. Sprawa nie była prosta, gdyż należało wyszukać atrakcyjne miejsce z godnymi warunkami i kuszącymi atrakcjami dla ponad 20 osób. Okazało się to nie lada wyzwaniem, tym bardziej że zadanie zlecono pod koniec maja, a wyjazd miał się odbyć na początku lipca, czyli w szczycie sezonu. Na szczęście nasza Asystentka zakończyła poszukiwania z sukcesem. Zwłaszcza że miejsce, które udało się znaleźć, było naprawdę wyjątkowe. 🙂
Dla rozwoju
Nasi klienci często szukają u nas wsparcia, bo chcą się rozwijać – tworzą rękodzieło, zakładają firmy, szukają nowej pracy. My staramy się im to ułatwić.
12. Transkrypcja wywiadu
Pani Karolina nagrała wywiad. Miał on zapewnić jej skuteczną reklamę w Internecie dzięki publikacji na znanym blogu. Klientka jednak nie mogła zebrać się w sobie, żeby przepisać nagranie, dlatego poprosiła nas o pomoc. Następnego dnia transkrypcja była gotowa, a pani Karolina, dzięki oszczędności czasu, skupiła się na ciekawszych dla niej zadaniach.
13. Znalezienie grafika do projektu książki
Klient VAssistance zdecydował się na samodzielne wydanie swojej powieści. Jednym z zadań, jakie otrzymałyśmy, było znalezienie grafika do zaprojektowania okładki książki. Asystentka przeprowadziła research i skontaktowała się z osobami, których portfolio odpowiadało poszukiwanemu przez klienta stylowi pracy. Następnie pokazała wstępny projekt grafikom i omówiła z nimi szczegóły. Później przedstawiła klientowi zebrane oferty. Dzięki temu wydawca mógł zawrzeć satysfakcjonującą współpracę z grafikiem, który adekwatnie przedstawił napisaną przez niego historię grafiką wykonaną na okładkę książki.
14. Kontakt z drukarnią w imieniu klienta
Gdy powieść klienta miała już gotową okładkę i ilustracje, nadszedł czas na wydruk książki. Jeden z Asystentów znalazł odpowiednią drukarnię, ustalił wszystkie szczegóły – rodzaj papieru, oprawy itp. – i dopilnował całego procesu wydruku. Dzięki temu klient miał czas, aby skupić się na pisaniu kolejnej części. 🙂
15. Dodanie wyrobów klientki do platform sprzedaży rękodzieła artystycznego
Pani Marta zajmowała się tworzeniem autorskiej biżuterii. Gdy powstawała nowa kolekcja, zlecała nam zadanie polegające na dodaniu jej do kilku platform sprzedaży rękodzieła artystycznego. Dzięki temu klienci szybciej zamawiali produkty, a pani Marta mogła skupić się na tworzeniu następnych dzieł.
16. Research szwalni
Monika chciała zająć się produkcją ekskluzywnych akcesoriów do włosów. Zleciła nam poszukiwanie szwalni, która podołałaby temu zadaniu. Nasza Asystentka skontaktowała się z kilkoma miejscami znalezionymi w sieci i przesłała klientce propozycje tych, które były w stanie podjąć się tego wyzwania. Monika mogła wybrać spośród szwalni spełniających jej wymagania.
17. Ocena zrozumiałości podręcznika o programowaniu
Nasz stały klient napisał podręcznik dla osób, które chciałyby nauczyć się programowania od całkowitych podstaw. Jako że sam jest programistą i pisał o sprawach całkowicie dla siebie oczywistych, nie był pewien, czy tekst będzie zrozumiały dla kogoś, kto po raz pierwszy styka się z tym tematem. Aby to sprawdzić, dwie z naszych Asystentek przeczytały podręcznik i każda z nich wskazała, które elementy mogą być trudne w odbiorze dla czytelnika. Dzięki temu klient mógł wprowadzić zmiany ułatwiające odbiór jego tekstu.
18. Tłumaczenie CV na język angielski
Nasz klient, specjalista w swojej branży, kandydował na stanowisko, na którym wymogiem było przesłanie CV w języku angielskim. Nasz Asystent przetłumaczył przesłaną treść, konsultując i weryfikując jednocześnie słownictwo branżowe. Dzięki temu klient miał pewność, że przesłana aplikacja nie zawiera błędów.
Dla bliskich
W dzisiejszym świecie, w którym ciągle pędzimy naprzód, czasem mamy problem, żeby znaleźć czas dla bliskich nam osób. Nie znaczy to, że je zaniedbujemy lub o nich nie pamiętamy. Asystenci VAssistance pomagają stworzyć warunki do dbania o rodzinę i przyjaciół.
19. Znalezienie prezentu na urodziny bliskiej osoby
Zbliżały się urodziny bliskiej osoby naszej klientki. Miała ona konkretny pomysł na prezent – mapę Polski z pinezkami do oznaczania odwiedzonych miejsc. Podała wymagania odnośnie wymiaru, ceny itp. Asystent wyszukał produkty pasujące do opisu i zaproponował inne, zbliżone opcje. Prezent dotarł na czas. 🙂
20. Research rodzinnego kucharza
Nietypowym zadaniem zleconym VAssistance były poszukiwania kucharza dla rodziny naszego klienta. Miał on przygotowywać posiłki odpowiednie dla każdego domownika. Wyzwaniem okazało się znalezienie osoby rozumiejącej potrzeby żywieniowe rodziny z małymi dziećmi (w której każdy ma własne wymagania), chcącej zająć się też zakupem produktów, a przede wszystkim smacznie i nowocześnie gotującej. Na szczęście nasza Asystentka znalazła kucharza, który zadowolił wszystkich.
21. Znalezienie miejsc dla kampera z opieką dla małego dziecka
Artur chciał pojechać do atrakcyjnego miejsca w Europie, gdzie mógłby wraz z partnerką pracować zdalnie z kampera. Kluczowym elementem tego zadania było znalezienie takiej lokalizacji, w której będzie mógł w ciągu dnia pracy powierzyć w dobre ręce opiekę nad swoim półtorarocznym dzieckiem. Okazało się to być trudnym do spełnienia warunkiem, gdyż większość hoteli i miejsc noclegowych dla kamperów oferuje animacje bez towarzystwa rodziców dla dzieci co najmniej czteroletnich. Nasza Asystentka zajrzała w najdalsze zakątki Internetu, żeby znaleźć odpowiednie miejsce i ostatecznie udało jej się odszukać trzy atrakcyjne lokalizacje spełniające warunki klienta. Dzięki temu mógł on uniezależnić się od żłobka w Polsce i spędzić przyjemnie i pożytecznie czas z rodziną za granicą.
Dla siebie
Każdy z nas ma inne potrzeby. Niezależnie od tego, czy nasz klient chce wypocząć, załatwić sprawę osobistą czy zostawić swój wkład w uatrakcyjnienie swojego otoczenia – my jesteśmy od tego, żeby pomóc.
22. Przygotowanie ogłoszenia dotyczącego mieszkania na wynajem na Śląsku
Dorota chciała wynająć swoje mieszkanie na Śląsku. Przygotowując treść ogłoszenia, nasz Asystent starannie dostosował je do wymagań i oczekiwań na rynku tak, aby zachęcić potencjalnych wynajmujących. Misja zakończyła się sukcesem, gdyż mieszkanie udało się wynająć, a Dorota może korzystać z dodatkowego dochodu.
23. Organizacja zwiedzania Gór Stołowych i Ziemi Kłodzkiej
Klientka zapragnęła podczas urlopu zwiedzić okolice Gór Stołowych i Ziemi Kłodzkiej. Wybrała kilka interesujących ją miejsc i atrakcji. Zadaniem naszej Asystentki było uporządkowanie ich według umiejscowienia oraz zaproponowanie innych wartych odwiedzenia punktów w okolicy. Zrobiła to przy pomocy aplikacji Trello, gdzie z łatwością dodała zdjęcia miejsc i podzieliła je na kolumny. Na koniec wstawiła wszystkie te punkty do mapy Google z podróżami klientki. Później nie zostało już nic do zrobienia poza zwiedzaniem. 😉
24. Pomoc w sponsorowaniu drzewa
Pan Jakub chciał, aby w parku, w pobliżu jego miejsca zamieszkania, zostało posadzone drzewo lub postawiona ławka z tabliczką informującą o osobie sponsorującej. Jak się okazało, nie była to łatwa sprawa. Nasza Asystentka zajmowała się tym przez kilka miesięcy, zaczynając od wyszukania niezbędnych informacji, poprzez kontakt z urzędami, aż po pomoc przy wypełnianiu kolejnych dokumentów. Drzewo zostało jednak posadzone, a pan Jakub dodatkowo opłacił także jego pielęgnację. Teraz może cieszyć się swoim wkładem w upiększenie okolicy.
25. Znalezienie stylisty
Nasi klienci to osoby zabiegane, które czasem potrzebują pomocy w prostych, z pozoru trywialnych sprawach. Jedną z takich sytuacji są zakupy odzieżowe i przygotowanie stylizacji na ważne wydarzenia. Zadaniem naszej Asystentki było znalezienie stylisty, który zajmie się przeglądem męskiej szafy oraz pomoże dopasować ubrania do sylwetki, osobowości i okazji. Dzięki temu klient, zamiast zastanawiać się nad tym, co na siebie włoży danego dnia, może poświęcić czas i uwagę na podejmowanie ważniejszych decyzji.
Zapoznałeś się już z tym, co asystenci VAssistance robią na co dzień. Prawda, że niektóre z rozwiązanych przez nas sytuacji były nietypowe? A może czytając ten tekst pomyślałeś o czymś, co sam mógłbyś nam zlecić? Jeśli tak, zapraszamy do kontaktu. Możesz liczyć na naszą pomoc.